Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
soon indeed
  • Mood: Joy
  • Listening to: Ty Cobb- Soundgarden
maaaaaaaaan it's been a loooooooong time since I've been here

why you ask?

weeeellp pretty much I got a going to be a father thing going on so yeah!


I'm going to be a dad how cool is that?


anyway I've been working on some stuff to show up in here later, also I want some feedback on an idea I had a while ago

GOING TO DESIGN SHIRTS!

just a couple to see how the thing goes, I might have some shirt giveaway here in dA so just check on by later

anyway I'll be on here posting stuff a lot more often so drop down below and say hi! (:


(also any pointers on shirt designs, templates etc. are most welcomed)
  • Mood: Joy
  • Listening to: Ty Cobb- Soundgarden
vashkunomgsrsly.blogspot.com/
drop by and say hi! (:

my blog is in Spanish btw buf it's so scarce you won't even notice
I don't write that much in there to be honest
but hey I'll be flexible and post in english too
  • Mood: Joy
  • Listening to: Ret Hot Chili Peppers - This is the place
  • Reading: wat
  • Playing: My telecaster

2010

Journal Entry: Thu Dec 31, 2009, 1:09 PM
Happy new year! (:

  • Mood: Joy
  • Listening to: Ret Hot Chili Peppers - This is the place
  • Reading: wat
  • Playing: My telecaster

oh!

Journal Entry: Sat Dec 19, 2009, 6:56 PM
hi!!


wuts goin' on guise?



I've been neglecting this for quite a while

  • Mood: Joy
  • Listening to: Ret Hot Chili Peppers - This is the place
  • Reading: wat
  • Playing: My telecaster

O M F G!!!11

Journal Entry: Sat Sep 19, 2009, 7:50 AM



It's my birthday : P!

24 years old now FFFFFFFF!!!!!!


I'm one year away from a quarter of a century damn!


I need a hug ):!








I are pie~~~~~~~~~~~~~~~~~~~:heart:

  • Mood: Joy
  • Listening to: Hot Hot Heat - Talk to me dance with me
  • Reading: wat
  • Playing: My telecaster

dAportfolios, pretty neat huh?

Journal Entry: Thu Jul 2, 2009, 3:24 AM
  • Mood: Joy
  • Listening to: Plastilina Mosh - Afroman
  • Reading: wat
  • Playing: My telecaster
I did mine but it's just to try it out, I have no work experience to make it serious, but hopefully someday, something might come up.












oh em gee!































I are pie~~~~~:heart:

lolwut

Journal Entry: Mon Jun 15, 2009, 12:09 AM
  • Mood: Joy
  • Listening to: Plastilina Mosh - Afroman
  • Reading: wat
  • Playing: My telecaster
















facebook.com/vashkunomgsrsly
with cheese






















I are pie~~~~~~ :heart:

Hoyl Carp! (yes I said it)

Journal Entry: Wed Apr 22, 2009, 11:18 AM
  • Mood: Joy
  • Listening to: Plastilina Mosh - Afroman
  • Reading: wat
  • Playing: My telecaster
Daily Deviation!!

these things are always so unexpected lol

but anyway :B

I got one on


Sayonara baby by Angelus-Hellion


I would like to thank :iconjoannastar: for the feature

and all of those who fav'd and comment on it :heart:


much love also to all of those who got me in their watch list :heart:

have a good one guys and take care ;)










feeechurzz

:thumb120263607:

















I are pie~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ :heart:

Feechurs!!

Journal Entry: Mon Mar 2, 2009, 7:40 PM
  • Mood: Joy
  • Listening to: Jimi Hendrix - Purple Haze
  • Reading: wat
  • Playing: My telecaster

features! :D

I'm starting this now with

Me ... then them by Drunkerman by :icondrunkerman:

cause it's just awesome

Tasty cookies by Yuleen75 by :iconyuleen75:

cause it makes me hungry

and

Enloquece by Alice-Omega by :iconalice-omega:

cause she looks deliciously insane (:








moar features later on

PEOPLE WAKE THE FUCK UP!

Journal Entry: Sun Feb 8, 2009, 10:02 PM
  • Mood: Joy
  • Listening to: Jimi Hendrix - Purple Haze
  • Reading: wat
  • Playing: My telecaster
Why are you all getting fucked up in this loginscreen thing?

have some common sense God Damn it! it's a TRAP!

(no pun intended)




stop this fucking spam shit now! srsly!


























I are pie and tacos :heart:

Happy new year

Journal Entry: Wed Dec 31, 2008, 8:59 PM
  • Mood: Joy
  • Listening to: Jimi Hendrix - Purple Haze
  • Reading: wat
  • Playing: My telecaster
I lol'd at my last entry

ok uhmm this is a journal to tell you what you've probably read a thousand times by now

but HAPPY GOOD MUTHERFUNKIN 2009!!!!!!


:dance: :boogie: :w00t:

I hope you lose weight :giggle:

don't drink and drive

don't eat at taco bell :lol:


have a good one guys!!

Love and peace! :peace:













I are pie~~~~~~~~~~~~~~~~~ :heart:

  • Mood: Joy
  • Listening to: Soundgarde - new damage
  • Reading: finished reading Brisingr
  • Watching: nothing
  • Playing: My telecaster
  • Eating: air
  • Drinking: air
BUY ME ONE : D


lol I wish I could afford one, but I'm broke and it sucks

anyways

RENDER PACK ON THE FUCKIN WAY!

so just drop by in a couple of days

btw I dinged 80 and haven't done naxxramas x3

if u got that then you'll know I'm also a geek lol










LEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOY JEEEEEENKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINS




I are pie~~~~~:heart:
  • Mood: Joy
  • Listening to: Soundgarde - new damage
  • Reading: nothing
  • Watching: nothing
  • Playing: World of Warcraft
  • Eating: air
  • Drinking: air

uhmmmmmm this is quite unexpected I think
but I got a daily deviation on a submission I did over a year ago : P

angelus-hellion.deviantart.com…

I would love to thank :iconsine-out: for his amazing daily comment lol and for his feature :D I apreciate it

and thanks all of those who fav'd it and commented on it :heart:

oh and btw check this out


He watches 165 people, while 1,047 people watch him.

makes me feel an ungrateful bastard not being able to watch all those people too
but I thank you nevertheless from the bottom of my heart


I apreciate all you support :heart: :heart:


I've been busy with work but as soon as I can I might upload something up and I'm organizing a little surprise for y'all (<-- lol y'all)




peace out guys and buy me a suscription :D!








LEEEEROOOOOOOOOOOOY  JEEEEEEENKIIIIIIIINNSSS!!!!!!
  • Mood: Joy
  • Listening to: Led Zeppelin - No quarter
  • Reading: nothing
  • Watching: nothing
  • Playing: nothing
  • Eating: air
  • Drinking: air
wrath of the lich king is out


I can has a cd key plox? :3
  • Mood: Joy
  • Listening to: Led Zeppelin - No quarter
  • Reading: nothing
  • Watching: nothing
  • Playing: nothing
  • Eating: air
  • Drinking: air
:iconangelus-hellion:
wat? o shi!

lol It's 2:11 AM and I'm off to bed

my avatar will be the same by tomorrow (wednesday)
  • Mood: Joy
  • Listening to: Led Zeppelin - No quarter
  • Reading: nothing
  • Watching: nothing
  • Playing: nothing
  • Eating: air
  • Drinking: air
mtvengineroom.com/users/notebo…

take that fucker >: D
  • Mood: Joy
  • Listening to: the yeah yeah yeah's - honeybear
  • Reading: nothing
  • Watching: nothing
  • Playing: nothing
  • Eating: air
  • Drinking: air
so apparently some dude named "Carlos Jimenez"
from el salvador

is trying to win a laptop contest with one of my pieces and I'm sure with many others from here in deviantart

check this out
mtvengineroom.com/users/notebo…

so this contest mtv is having is nothing but a Rip! from a lot of artist here in deviantart

so if by any chance you see a piece that you know it's not theirs or in case it's YOURS!
complain and send a very angry e mail to them

to have them removed as quickly as possible

spread the word!
and stop these posers
  • Mood: Joy
  • Listening to: the yeah yeah yeah's - honeybear
  • Reading: nothing
  • Watching: nothing
  • Playing: nothing
  • Eating: air
  • Drinking: air
well? do you want to? :P
  • Mood: Joy
  • Listening to: mgmt - kids
  • Reading: nothing
  • Watching: nothing
  • Playing: nothing
  • Eating: air
  • Drinking: air
ZOMFG!!!!!!

today I turn 23 goth damned years old!!!! ><!!!!

I'm going to chuck e. cheese!!!!!!

hahahaha no I'm not
I have to work so no partying today ):

anyway
yay me! : D